Bezpieczeństwo
Staramy się, aby Klient realizujący zakupy w naszym sklepie miał gwarancję bezpieczeństwa - zarówno w kwestii jakości towarów, jak i danych osobowych.
Wykorzystujemy najnowocześniejsze mechanizmy ochrony przekazywania i przechowywania danych osobowych, jakie są w tej chwili dostępne.
Paczki wysyłamy, jak tylko należność za zamówienie jest zaksięgowana na naszym koncie.
Sprzedajemy produkty wysokiej jakości. Dokładamy starań o wysoką jakość opisów produktowych i udzielamy dokładnych informacji odnośnie naszej oferty..
Regulamin sprzedaży Advance Electronic
1./ Zakres stosowania
Niniejszy Regulamin określa ogólne warunki, zasady korzystania ze Sklepu Internetowego oraz sposób świadczenia usług drogą elektroniczną i sprzedaży prowadzonej za pośrednictwem Sklepu Internetowego firmy ”Advance Electronic” Krzysztof Greniuk, ul. Kaprysowa 5/57, 20-843 Lublin wpisaną do Ewidencji działalności gospodarczej po numerem 93048 wydaną przez Prezydenta Miasta Lublina , NIP: 712-194-83-16; Regon 432708902
Kontakt z Usługodawcą odbywa się poprzez:
pisemnie na adres: Advance Electronic - Krzysztof Greniuk, ul. Kaprysowa 5/57, 20-843 Lublin
adres poczty elektronicznej biuro@advanceelectronic.pl ;
telefonicznie pod numerem +48 515-141-783;
Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.advanceelectronic.pl , w sposób umożliwiający użytkownikom jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku w każdej chwili.
2./ Procedura zawarcia Umowy sprzedaży
Informacje o Towarach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.
- warunkiem złożenia Zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- warunkiem złożenia Zamówienia przez telefon jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej i linii telefonicznej.
- warunkiem złożenia zamówienia za pośrednictwem poczty elektronicznej jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej. Za pośrednictwem formularza zamówienia.
Zamówienia mogą być składane przez 24 godziny, 7 dni w tygodniu, a zamówienia składane przez telefon lub pocztę elektroniczną mogą być składane w dni robocze w godzinach od 8:30 do 15:30.
Złożenie Zamówienia może nastąpić poprzez:
- wypełnienie elektronicznego formularza zamówienia, obejmującego dane klienta potrzebne do realizacji zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail, wykorzystanie danych osobowych klienta uzyskanych w wyniku uprzedniej rejestracji w Sklepie (zakup za pomocą Konta Klienta),
- złożenie zamówienia telefonicznie wykorzystując do tego numer telefonu podany przez sprzedawcę na stronie internetowej sklepu, obejmującego dane klienta potrzebne do realizacji zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail; nazwę towaru i jego ilość, formę dostawy i sposób płatności,
- złożenie zamówienia poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej na adres poczty elektronicznej podany przez sprzedawcę na stronie internetowej sklepu, obejmującego dane klienta potrzebne do realizacji zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail; nazwę towaru i jego ilość, formę dostawy i sposób płatności.
- w celu zawarcia umowy sprzedaży za pośrednictwem sklepu internetowego i udostępnionego w nim formularza zamówienia należy, dokonać wyboru towarów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie. wybór zamawianych towarów przez klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka. Po podaniu przez klienta korzystającego ze sklepu internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie w sposób jasny i widoczny podsumowanie złożonego zamówienia.
Podsumowanie złożonego zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- opisu przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami, w tym kosztów
- dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- sposobu kontaktu ze sprzedawcą,
- wybranej metody i terminu płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- danych kontaktowych klienta
- danych do faktury
W celu wysłania zamówienia konieczne jest dokonanie zapoznania się i akceptacji treści regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”. Wysłanie przez klienta zamówienia stanowi złożenie sprzedawcy, oferty zawarcia umowy sprzedaży towarów będących przedmiotem zamówienia.
Po złożeniu zamówienia, klient otrzymuje wiadomość e-mail potwierdzającą wpłynięcia zamówienia (wraz z indywidualnym nr zamówienia), zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia. Następnie sprzedawca przesyła na podany przez klienta adres poczty elektronicznej potwierdzenie złożenia przez klienta zamówienia, które stanowi oświadczenie sprzedawcy o przyjęciu oferty, o której mowa powyżej.
Klienci składający zamówienia w sklepie przez telefon lub poprzez przesłanie wiadomości elektronicznej w celu złożenia zamówienia powinni:
- podać telefonicznie lub w treści wiadomości elektronicznej kierowanej do sprzedawcy nazwę towaru spośród towarów znajdujących się na stronie internetowej sklepu i jego ilość,
- wskazać sposób dostawy i formę płatności spośród sposobów dostawy i płatności podanych na stronie internetowej sklepu,
- podać dane potrzebne do realizacji zamówienia, a w szczególności: imię i nazwisko, miejsce zamieszkania oraz adres e-mail.
- Informacja na temat całkowitej wartości zamówienia podawana jest każdorazowo przez sprzedawcę ustnie po skompletowaniu całości zamówienia i dokonaniu przez klienta wyboru formy dostawy oraz określeniu formy płatności lub w poprzez poinformowanie w drodze wiadomości elektronicznej.
W przypadku klientów będących konsumentami w rozumieniu art. 22[1] Kodeksu Cywilnego Sprzedawca każdorazowo po złożeniu zamówienia za pośrednictwem telefonu lub poczty elektronicznej przesyła klientowi potwierdzenie warunków złożonego zamówienia, które będzie zawierać informacje dotyczące:
- opisu przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług wraz z podatkami, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- sposobu kontaktu ze sprzedawcą,
- wybranej metody i terminu płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- czasu dostawy,
- danych kontaktowych Klienta,
- danych do faktury,
- regulaminu,
- pouczenie o prawie odstąpienia od umowy.
3./ Dostawa
Dostawa Towarów jest ograniczona do terytorium Polski i odbywa się na adres wskazany przez klienta w trakcie składania zamówienia, klient może wybrać następujące formy dostawy zamówionych towarów:
- za pośrednictwem operatora pocztowego,
- odbiór osobisty w punkcie odbioru osobistego sprzedawcy. dodatkowo koszty dostawy zostaną wskazane w czasie składania zamówienia.
Dostawa jest realizowana niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od zawarcia umowy.
Sprzedawca odpowiada za wady rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego, w szczególności art. 556 oraz 5561 -5565 Kodeksu Cywilnego.
4./ Ceny i metody płatności.
Ceny Towarów podawane są w złotych polskich i zawierają wszystkie składniki, w tym podatek VAT, cła oraz wszelkie inne składniki. Klient może wybrać następujące metody płatności: - przelew bankowy na rachunek bankowy sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu Klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po wpłynięciu środków na rachunek bankowy sprzedawcy i skompletowaniu zamówienia); - gotówką przy odbiorze osobistym – płatność w punkcie odbioru osobistego sprzedawcy (w tym przypadku realizacja zamówienia zostanie dokonana niezwłocznie po przesłaniu klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia, zaś towar wydany zostanie w punkcie odbioru osobistego sprzedawcy) - gotówką za pobraniem, płatność dostawcy przy dokonywaniu dostawy (w tym przypadku realizacja zamówienia i jego wysyłka zostanie rozpoczęta po przesłaniu klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia i skompletowaniu zamówienia); - płatność elektroniczna (w tym przypadku realizacja zamówienia rozpoczęta zostanie po przesłaniu klientowi przez sprzedawcę potwierdzenia przyjęcia zamówienia oraz po otrzymaniu przez sprzedawcę informacji z systemu agenta rozliczeniowego o dokonaniu płatności przez klienta zaś wysyłka dokonana zostanie niezwłocznie po skompletowaniu zamówienia).
Złożenie zamówienia oznacza zawarcie umowy sprzedaży. Sprzedawca będzie informował na wskazany adres e-mail o postępach w jego realizacji.